Underbart lov :)

JaLångfredagen: Det blev att åka till min kusin micke som fyllde 30 år :) grattis . efter de blev det fest hos familjen gustavsson , älsklingen, tobbe och henke kom även förbi :) lyckad kväll :)
Påskafton: vakna upp med älsklingen och tobbe :) lite senare blev det att åka till farmor och käka sen se hockeyn , självklart förlora LHC menmen :P
Tisdagen: 9 månader med älsklingen :)<3 för mig blev det att åka till mormor med kusinerna Emma och Sara och käka våfflor :) kvällen blev stan med emma martin och älsklingen :) kul som fan :)<3
Onsdagen: blev att vakna upp med baby :)<3 sen göra sig i ordning och sen kom farmor och hämta oss. Skjussa hem baby sen blev det stan och käka på Texas och glo runt lite :P vid 5 skulle jag tobbe älskling och henke åka hem till Melinda och fira henne på sin 18års dag ! GRATTIS GUMMAN ;)<3 blev en lyckad kväll :)
Fredagen: Alltså idag. snart ska jag och mamma åka o träna sen ska jag till älsklingen och duscha och fixa mig lite fort och sen blir de fest med trevligt folk :))) <3
Jag och älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0