Grattis mamma<3

nu sitter jag på lektion Naturkunskap :) har grupparbete i Energi :)) sen ska man ha Ergonomi , gym och träna lite :D efter skolan ska man hem och städa klart rummet , sen duscha och göra sig i ordning och bli fin :)  sen så fyller mamma<3 idag så det blir gäster som kommer ikväll plus att älsklingen kommer oxå :) <3 
efter de ska vi hem till älsk och sova där :)
LEDIG IMORN !! sova och mysa hela dagen sen praktik på kvällen :):P<3'
Grattis Mamma !
du är den bästa man kan  snacka med , sen vet du mycket om hur man ska se ut för att se bra ut :) jag skulle inte klara mig utan dig, du är snygg och vacker i alla lägen :) utan mamma skulle jag inte vara nånting :/ dör du dör jag!!
Jag älskar dig Mamma<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0