massa med tråkigt..

tisdag idag ja... skolan , då var de prov i naturkunskap och sen ergonomi.. :/ pisstråkigt. hade värsta huvevärken hela dagen oxå . efter skolan blev det att dra till älsklingen och umgås med han henke och matti :) lite roligare :P sen har jag vart duktig och tränat, sjukt hääärligt var de. Fredag blir de igen med melinda<3 nu ska jag va ännu duktigare och plugga lite :) xD och självklart dunka muuuusik , typ det som gör mig glad just nu.

imorn äre skolan som gäller igen :/ HLR och svenska stöd för min del iaf xD sedan blir de att tillbringa kvällen på ParkHotell (praktik) kanske mindre kul menmen man får stå ut ibland. Mitt i allt ska jag träffa sara också :)<3

Helgen blir ju inte världens roligaste , Handikapp SM , vi ska bara stå för maten asso men endå fan, man måste gå upp jättetidigt kommer va astrött , men de bästa är att jag har min älskade Melinda och resten av hotelklassen med mig :)

JAG VILL HA SOMMAR!
Minnen med sara , denna bild<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0