18 maj

idag har jag vart i skolan och haft naturkunskap och ergonomi :P bläää ergonomin var vi knappt på , på nk började vi med universum som var kul :D efter skolan drog jag till älsklingen en stund och bara myste :D <3 sen blev de att åka o träna med mamma, men bussfan kom inte alls och sen var den andra sen, så jag kom en kvart sent men de var skönt endå :) 
nu sitter jag i min sköna stol och försöker plugga men det går inte så bra.

Nationella prov skriftligt i svenska imorn, blä på svenska asso, men skönt att sluta efter de. bara att man har praktik på kväll , börjar faktiskt tröttna lite. skulle nog hellre sitta i skolan och göra nån uppgift :P menmen bara 13 skoldagar kvar typ , härligt att sluta och få jobba lite o tjäna egna pengar :P

stockholm nästa vecka , jobba åt Oscar och tjäna pengar plus mycket shopping förstås :) ska bli as härligt att komma bort ett tag, åker torsdagen och kommer hem lördagen :P
menmen nu tänkte jag göra mig iordning för sängen , ska bli skönt.
jag älskar min jakob colleen hur mycket som helst<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0