helgen.

Valborg i fredags, dagen började tyvärr inte bra, var trött som fan. först var de skola i typ 2 timmar , onödigt om du frågar mig. 
fick skolk bara för att det var min sista dag på praktiken och min mamma, mormor och kerstin skulle komma på afternoon te på praktiken. menmen åkte i alla fall till praktiken och de uppskattade verkligen att de fick komma. efter praktiken var de hem och duscha och göra sig iordning lite fort för att sen åka till älsklingen och fira valborg. massa roligt folk och mycket dricka men inte för mig , drack tre cider och gick o la mig och somna vid 12 var så jävla aptrött. 
Lördagen var typ slappa hela dagen med älsklingen :) sen åkte vi hem till mig och umgicks med mina föräldrar , snacka grilla och hade bra musik :):) <3 
Söndagen vart också slappa hela dagen med bebis :) sen när mamma kom hem blev de att skjussa hem älsk och ut o köra lite :) asbra gick de :) sen var de dags att göra mat sedan se Humorsgalan . Nu har jag pluggat lite , men nu ska jag gå och natta kudden 
Puss och godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0